Українська мова
Пряма мова. Діалог.  Повторення та узагальнення  вивченого в 5класі(тести)
1. Розмова двох осіб – це:
а)    монолог;
б)   діалог;
в)   полілог.
2. Точно відтворене висловлювання певної особи, передане від її імені – це:
а)   діалог;
б)   пряма мова;
в)   інтонація.
3. Позначте речення, яке відповідає схемі     А: «П?» (розділові знаки пропущено):
а)    Я ніколи не стану художником сказав Валерій.
б)   Чи всі ви живі і здорові  гукнула Миша Пацюкові.
в)    Тарас заплескав у долоні а он наша хата.
г)    Я запитав батьку що таке людська байдужість.
4. НЕ правильно розставлено розділові знаки в реченні:
а)     Максим Рильський закликав: «Як парость виноградної лози, плекайте мову!»
б)     «Книги для мене необхідні, як хліб насущний»,— говорив Т. Шевченко.
в)     «У слова немає крил, але воно літає»: говорить узбецьке прислів’я.
г)     «Можна вибрать друга і по духу брата, та не можна рідну матір вибирати»,— писав В. Симоненко.
5. Укажіть словосполучення, у якому залежне слово стоїть після головного:
а)    достеменно знати;
б)    вранішня прохолода;
в)    переглядати записи;
г)    заздалегідь підготовлений.
6. Яким членом речення є виділене слово?
     Осінь зачаровує мене завжди.
а)   підметом;
б)   означенням;
в)   обставиною;
г)   додатком.
7. Укажіть речення з однорідними членами:
а)    Дід насадив і калину, і бузину, і рожу.
б)    Художник працював, сидячи в самій сорочці…
в)   Пожадливо повними грудьми втягаючи в себе морозне повітря, подався Семен дорогою ген за село.
г)    Хома якусь хвилину сидить замислений, лише оглядаючи рівну дорогу.
8. Укажіть речення зі звертаннями:
а)   Прийде тиждень вербовий - бери віз у дорогу дубовий.
б)   Навколо тільки дрімучий тютюн, та мак, та кукурудзяні тополі й соняшники.
в)   Мій давній друже, мушу я з тобою розставатися надовго…
г)   Останні Іванові слова прозвучали, як здалось Ользі, непереконливо.
9.  Укажіть речення, у якому пропущено розділові знаки при вставному слові:
а)   Дощ не переставав, а навпаки переріс у грозу.
б)   Весна ледачого не любить.
в)   Учитися ніколи не пізно.
г)   Сьогоднішньої роботи на завтра не відкладай.
10. Визначте, скільки простих речень у поданому складному:
     І снилася їй граціозна чарівна дівчина, що дивилася на себе у велике свічадо, її блакитні очі були глибокі і ясні, як небо, на щоках вигравав ніжний рум’янець,  а на рожевих устах цвіла така чудесна усмішка, про яку, напевно, весняної ночі  мріють поети.
 а)   два;
 б)  три;
 в)   чотири;
 г)   п’ять;           
 д)   шість.
11. Яке речення наведено нижче?
     Не видно байдари моєї біля берега, пливе вона вільно у чисте море, все далі й далі  з вітрилами, із веслами, з добрим кермом, тільки мене, господаря, на ній бракує.
а)   просте речення;
б)   складне речення зі сполучниковим зв’язком;
в)   складне речення з безсполучниковим зв’язком;
г)    речення з прямою мовою.
12. Укажіть, у якому реченні з прямою мовою допущено пунктуаційну помилку:
а)    Веде пан осла, а назустріч іде селянин  та й питає:«Куди це ти зі свинею йдеш?»
б)    «Ти що ж, хаме, не бачиш, що це осел?» - гнівно мовив пан.
в)     «А я не в тебе питаю» - відповів селянин.
 
Українська література
Контрольна робота «Рідна Україна. Світ природи»
 
1. Автором вірша «Гаї шумлять» є:
 а) Тарас Шевченко;         
б) Павло Тичина;        
в) Євген Гуцало.
2. Уривок «Він прокинувся й нащулив вуха: у вогкому струмені вітру долинав сухий, різкуватий звук. Звук летів знизу, від річки.» взято з твору:
а) «Заповіт» Тараса Шевченка;
б) «У бур'янах» Степана Васильченка;   
в) «Лось» Євгена Гуцала.
3. У якому поетичному творі Т.Шевченко описує селянську родину?
а) «Садок вишневий коло хати…»;
б) «За сонцем хмаронька пливе…»;
в) «Мені тринадцятий минало».
4. Перша збірка поезій Павла Тичини мала назву:
а) «Гаї шумлять»; 
б) «Сонячні кларнети»; 
в) «Вітер з України».
5. Лось в оповіданні Євгена Гуцала провалився на льоду тому, що:
а) потрапив у заздалегідь розкладену людьми пастку;
б) весняний лід виявився неміцним;
в) дядько Шпичак сполошив лісового звіра пострілом, і той з переляку вскочив в ополонку.
6. Образний вислів, у якому ознаки людини переносяться на неживий предмет чи явище – це:
а) епітет;
б) гіпербола;
в) персоніфікація.
7. У рядку «За сонцем хмаронька пливе» використано:
а) епітет;
б) порівняння;
в) персоніфікацію.
8. У рядку «Ген неба край – як золото» використано:
а) порівняння;
б) епітет;
в) гіперболу.
9. Установіть відповідність
 
Назва вірша Уривок
1. «Садок вишневий коло хати» а) Я йду, іду – Зворушений.
    Когось все жду – співаючи.
2. «Гаї шумлять» б) Коли сам весь тремтиш,
     весь смієшся, ридаєш…
3. «Не бував ти у наших краях» в) Хвилюють, малюють, квітують поля   – Добридень тобі, Україно моя!
4. «Блакить мою душу обвіяла» г) Затихло все, тільки дівчата
     Та соловейко не затих.
 
10. Установіть відповідність
 
Тропи Приклад
1. Епітет а) ніби серце одпочине;
2. Порівняння б) думки пряде – над нивами;
3. Метафора в) садок вишневий коло хати;
4. Персоніфікація г) а туман, неначе ворог.
 
11. Хто уособлює добро, а хто – зло у творі Євгена Гуцала «Лось»? Підтвердіть свою відповідь змістом твору.)
 
  1. Який твір (прозовий чи віршований) з цього розділу вам найбільше сподобався і чому.
 
Зарубіжна література
Контрольна робота з теми «Сучасна література. У колі добрих героїв»
 
  1. Скільки квитків запакував містер Вонка у шоколадки?
а) 5                       б)6                             в) 7
 
  1. Коли Чарлі міг поласувати шоколадом?
              а)коли захочеться            б)раз у місяць         в)на свій день народження
 
  1. Національна література, яку представляє Туве Янсон:
а) французька      б) шведська           в) фінська
 
  1. У творах Туве Янсон утверджуються цінності:
а) мистецькі          б) духовні                в) матеріальні
 
  1. Суботик дуже любив:
а) дбати про чистоту          б) їсти солодощі          в) складати вірші
 
  1. Хто чи що міг виконувати бажання, крім машини для здійснення бажань?
а) веснянки Суботика         б) золота рибка Понеділкуса      в) папуга Кулес
 
  1. Установити відповідність між персонажем та його характеристикою.
  1. Августус Глуп                       а) постійно жує жуйку
  2. Верука Солт                          б) їжа – улюблене заняття
  3. Віолета Борегард                  в) любить гангстерські бойовики
  4. Майк Тіві                               г)любить, щоб примхи негайно   виконувались
                                               д)постійно їсть капустяний суп
 
  1. Установити відповідність між персонажем та його характеристикою.
  1. Мумі-тато                    а) справжній філософ
  2. Ондатр                         б) крихітне звірятко, небайдуже до всього яскравого
  3. Мумі-троль                  в)розбишака і шахрай
  4. Чмих                             г) невтомний мандрівник і шукач пригод
                                      д)захоплений ідеєю написання мемуарів
 
  1. Установіть хронологічну послідовність розділів твору П.Маара «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу».
а) Коротке замикання                                       б) Пан Кулес вилетів
в) Машина для здійснення бажань полюбляє точність
г) Ще одна втеча                                               д) Остання цятка
е) Суботик у небезпеці                                     є) Грім у четвер
 
Виконайте одне із завдань
  1. Продовжте історію Чарлі, або Суботика.
  2. Твір-мініатюра «Мій улюблений твір сучасної літератури».
  3. Поясніть, чому у творі Р.Дала «Чарлі і шоколадна фабрика» фабрика дісталася саме Чарлі.
  4. Поміркуйте, чого навчило мешканців Мумі-долу очікування комети у творі Т.Янсон «Комета прилітає».

5 кл. історія  України  26.05 повторити п. 21 -24
  5 клас
 Українська мова
18. 05 Повторити §§41-47, Вправи 391, 389
19.05 Повторити § §49-53 Вправи 437, 440, 441
20.05 Повторити § §23-27 Вправи216,217
22.05 Повторити § §28-39 Вправи327, 328
Українська література
Дочитати повість М. Вінграновського «Сіроманець»
Зарубіжна література
Підготувати презентацію про улюблений твір сучасної дитячої літератури

Музика - Тема 31(150стр.)Перевіряємо свої досягнення.

Англійська мова   12.05.стр.192-196 усно
14.05.стр.202-207 усно
15.05.стр.213-217 усно
19.05 стр.218-223 усно
21.05.стр.225-227 письмово.
22.05.стр.232-237усно
26.05 стр.стр.247-249 усно
28.05 повторення 
29.05.повторення

Математика - 13.05.:£45#1664,1665,1687;
15.05.#1678.1680.1688.
18.05.дом.с.р.#9стр.345.346.
20.05.#9.стр.347.348.
22.05.1672.1681.1682.
25.05.#1702.1708.1711.
27.05.#1707.1708.1712.
28.05.#1717.1783.

МУЗИКА -    Тема 30 (144стр.) Слухання музики.     

   Українська мова
12. 05 Повторити §21, Вправи 168, 169
13.05 т.2 (с. 209) Вправи 480, 482, 483
15.05 Завдання на с. 82
Українська література
Опрацювати біографію М. Вінграновського. Читати повість «Сіроманець»
Зарубіжна література
Дж. Стронг  «Розшукується ракета на чотирьох лапах» - дочитати


Історія України 19. 05  опрацювати п. 24 і 25 (Скласти розповідь про історичні місця нашого села.)

tanavasilchuk1966@ukr.net  - пошта;  телефон  - 0-97-84-95-427       
Природознавство
12.05,  переглянути відео https://www.youtube.com/results  сім чудес України
14.05 повторити параграфи 45-48
19.05 виконати завдання 1,2,4 на стор 215
21.05 виконати завдання 3 на стор 217. Фото  виробу на пошту відправити
  26.05 - 28.05 здати  невиконані завдання на пошту чи телефоном
Основи здоров’я   
14.05 прочитати  параграфи 28,29 у зошиті виконати завдання на стор.61,63
21.05  виконати завдання у підручнику на стор.194.відповіді на пошту відправити або телефонувати

Українська мова
04.05. Контрольна робота
     Відомості з синтаксису і пунктуації
1. Укажіть словосполучення:
а) батько і мати;    б) побачити кошеня;      в)  побіг хлопчик.
2. Укажіть поєднання слів, які НЕ є словосполученням:
а) спритно виліз;   б) овочі і фрукти;  в) знайшла гриб.
3. Укажіть розповідне речення (знаки не розставлені):
а) Петрик розповів про своїх друзів
б) Де ми будемо виступати завтра
в) Як я хочу побачити море
4. Укажіть питальне речення (знаки не розставлені):
а) Навчись відчувати красу рідної природи
б) Як я мрію покататися на поні
в) Як тобі вдалося це зробити
5. Двоскладним називається речення:
а) у якому є обидва головні члени речення;
б) у якому є тільки підмет;
в) у якому є тільки присудок.
6. Укажіть  речення з однорідними членами речення (знаки не розставлені):
а) Тихо пливуть по Дунаю навантажені човни.
б) Поверніть мене до класу срібним покликом дзвінким.
в) Вдовина хата була висока світла і дзвінка
7. Укажіть речення, в якому між підметом і присудком ставиться тире (розділові знаки пропущені):
а) Львів красиве старовинне місто
б) Ніжні троянди ростуть у саду
в) Подвір’я заросло деревами
8. Укажіть складне речення:
а) Облітають квіти, обриває вітер пелюстки печальні в синій тишині.
б) У горах трапляються малина, шипшина, вовчі ягоди.
в) Навесні річки стають бурхливі, повноводні, утворюють водоспади.
9. Укажіть речення, в якому правильно розставлено розділові знаки:
а) І плащі, і костюми, й блузки – усе це можна купити в магазині одягу.
б) Ми назбирали: боровиків, маслюків, лисичок, сироїжок.
в) Вийшов з хати Юрко, і побачив велику крижану бурульку.
10. Укажіть речення, в якому правильно виділене звертання:
а) Ні брате, я не залишу тебе самого.
б) Їж, Мартине, мати ще підкине.
в) Ловись рибко, велика та все велика.
11. Укажіть речення, в якому є вставне слово або словосполучення (розділові знаки не розставлені):
а) Журавлі ключем витягнулись в небі прощально закурликали.
б) Хвилі накочувались одна на одну і розбивались об каміння.
в) Як відомо ластівки на зиму відлітають у вирій.
12. Складіть зв’язне висловлення на тему «Весна-чарівниця» з 5-6 речень, використовуючи однорідні члени речення.
 
05.05. Опрацювати § 20 Вправи 158,159, 160
06.05 Вправи 161, 163
08.05 Опрацювати §21 Вправи 164 (усно) 165, 167

Українська література
Опрацювати біографію Г. Тютюнника. Прочитати оповідання «Дивак»
Написати твір на тему «Вмій творити добро людям»

Зарубіжна література
Дж. Стронг «Розшукується ракета на чотирьох лапах» - продовжити читати.

5 кл історія України 12.05  опрацювати п. 16  (виконати письмово  завдання 1 -4  ст. 112.) відправити на вайбер т.0967042026.

Українська мова
27.04 Повторити §17 Вправи 139,140. За зразком на с. 67 виконати вправу 143
28.04 Написати лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів.
29.04 Опрацювати §18 Вправи 145,148,149
Українська література
Підготувати презентацію про письменників-земляків. Прочитати їх твори.
Зарубіжна  література
Дж. Стронг «Розшукується ракета на чотирьох лапах» - прочитати.
Відповіді надіслати на адресу ShelestNataliy@i.ua т. 0964929681, 329208
Дивитися відео уроки.

Математика
27.04.₴45.#1620.1621.1622.1623.1624.
29.04.₴45#1626.1628.1645.
04.05.₴45#1634.1635.1642.
06.05.₴45#1640.1647. 

Англійська мова
28.04.стр.168-172
30.04.стр.стр.173-179.
05.05.стр.стр.192-195.
07.05.стр.200-206.
08.05.стр.218-221 усно опрацювати.
 
Завдання   з   історії
5 клас  14.04  опрацювати п.15 (переглянути  історичну мозаїку с.107-108.)
21 .04  виконати практичну роботу : Місто і село .(скласти письмову розповідь про заняття жителів нашого села.) написане сфотографувати і відправити на вайбер т.0967042026.
              28. 04 вивчити п.16 (виконати письмово в зошитих завдання  3 і4 с. 112.)
              05. 05. Опрацювати п.24 (скласти розповідь про вулицю на якій ви проживаїте. І прислати на т. 0967042026).

5 клас  
tanavasilchuk1966@ukr.net  - пошта;  телефон  - 0-97-84-95-427        
Природознавство
28.04, 30.04 практична робота   на  стор 210
05.05, 07.05  переглянути відео https://www.youtube.com/results  природні заповідники України
Основи здоров’я         
30.04 прочитати  параграф 24,25  у зошиті виконати завдання на стор.53,  55
07.05 повторити параграфи 26, 27; виконати завдання у зошиті на стор.57, 59
 

5 клас Українська мова
21.04 Опрацювати § 16 Вправи 130, 131
22.04 Вивчить на с. 62-63 Вправи 132, 134
23.04 с. 233 Тема 14. Лист. Адреса. Вправи 519, 520, 522
24.04 Опрацювати §17. Вправи 139, 138, 136 (вивчить слова)
Українська література
Максим Рильський. Опрацювати біографію. Вірші «Дощ» «Осінь – маляр із палітрою пишною…» - читати. Один на вибір вивчить напам’ять
Зарубіжна література
Підготувати презентацію улюбленого твору сучасної дитячої літератури.
(Пауль Маар, Туве  Маріка  Янсон)

Англійська мова
31.03.:стр.129 правило мин.час.впр.1.письмово. Стр.130.правило минулий час. Впр.4 письмово.
02.04.: стр.131.впр.5 письмово.;стр.132.впр.2-чит.
03.04.стр.138 -139.текст чит.
14.04.стр.146.вивчити нові слова.; стр.147.впр.3.усно.;стр.148.текст чит.;   стр.149.нові слова.впр.3 ;
16.04.153.впр.2.читати.
17.04.стр.159.впр.3.усно.правило.
21.04.стр.160.впр.1,впр.2.усно.;
23.04.стр.161.нові слова.стр.162.впр.4.усно ; 
24.04.стр.164.впр.5.читати.          стр.165. впр.1 письмово.

Українська мова
13.04  Контрольна робота. Вправа 109. (Сфотографувати і надіслати на адресу ShelestNataliy@i.ua)
14.04 Опрацювати §14 Вправи 110, 112, 116
15.04 Опрацювати §15 Вправи 121, 123
17.04 Письмовий переказ тексту.
Чому собаки ворогують з котами
    Собака завжди за котом женеться, а кіт рятується втечею. Причину такої ворожнечі дотепно тлумачить народна легенда.
    Написали якось собаки листа до Папи Римського. Нести лист потрібно було через річку. Якби собака сам держав лист у зубах та плив, то лист би замочився. Тому пси найняли кота, щоб той сидів у собаки на спині й тримав лист. А кота попередили, що розірвуть його, якщо лист намокне.
   Вирушили в дорогу. Собака питає в кота, чи не випустив він часом дорогоцінне послання. Кіт мовчить. Пес розгнівався й знову питає. Мовчить кіт. Собака розлютився й пообіцяв скинути кота у воду, якщо той не відповість.
    Що було бідоласі робити? Він пояснив, що лист у нього в зубах. Тієї ж миті лист упав у воду і намок.
    Собака розсердився та скинув кота. Насилу той утік.
    Ось чому кіт завжди тікає, а пес за ним женеться.
(Сфотографувати і надіслати на адресу ShelestNataliy@i.ua)

Українська література
14.04 Скласти портрет літературного героя за твором Є. Гуцала «Лось».
15.04 Контрольна робота
Написати твір на одну з тем:
1. Найзаповітніші мрії нашого Тараса.
2. «Уміти відчувати природу – величезний дар»
3. Доброта, чуйність – головні риси характеру справжньої людини» (За твором Є. Гуцала «Лось») (Сфотографувати і надіслати на адресу ShelestNataliy@i.ua)
 
Зарубіжна література
Туве Янсон «Капелюх Чарівника» - читати

Математика 5 клас
30.03.$42 №1518, 1520, 1528                                                                           
  01.04$43 № №1542, 1546 1550;                                                                            
 03.04;$43 №1553,1555 
13.04.$42,43 №1530,1557
15.04;$42-43 №1534,1559,1560
17.04;$44 №1574,1576,1577
22.04;$44; №1580,1582,1586
24.04;$44 №1584,1587,1592


5 клас
Природознавство
14.04 виконати завдання на стор.194 -195, відповіді сфотографувати і відправити на пошту -  tanavasilchuk1966@ukr.net .  14.04
16.04 прочитати параграф 45,дати відповідь на питання 4 письмово,сфотографувати і відправити на пошту до 18.04
21.04 прочитати параграф 46, усно вправи 2,4
23.04 повторити параграфи45,46.
Основи здоров’я
16.04 прочитати  параграф 23, у зошиті виконати завдання на стор.48
23.04 повторити параграфи 22, 23;виконати завдання у зошиті на стор.49


Завдання з історії України  5 клас
17.03 Прочитати параграфи 21 
 24.03 Проч. п.22, Скласти повідомлення про М.Грушевського
 31.03 Скласти повідомлення або презентацію з історії родини

Математика  12-13 березня
завдання
Повт. §38-41;
№1456; 1457, 1473,1474.
ДСР-8 і завд. №8 (с.310-312)
 

 
Укр. літ. 12 березня - 03 квітня
Вивчить 1 вірш П. Тичини.
Виразно читати вірші Т. Шевченка і П. Тичини.
Є.Гуцало "Лось" - протистояння добра і зла
 
 
Заруб. літ 12 березня - 03 квітня
Роальд  Дал «Чарлі і шоколадна фабрика» (читати, відповідати на запитання).  








     Укр.мова  12 березня - 03 квітня     твір-роздум «Чому потрібно берегти природу».
Опрацювати §10 ВПР.84,86.
§11 Впр.89. §12 впр.94. §13 Впр.106,107.   §13 впр.102-107

Природознавство
17.03   прочитати параграф 40 , виконати завдання у зошиті на стор.63
19.03  прочитати параграфи 41-42, вик. завд. у  зош. стор. 64-65.
24.03  прочитати параграф 43,  вик.  завд.  у  зош.  стор. 66.
26.03  прочитати параграф 44, відповісти на запитання в кінці параграфа.
31.03  повторити параграфи  40-44, вик.  завд.  у зош.  стор.  67.
02.02   виконати завдання в підручнику на стор. 194-195.
Основи здоровя
19.03  виконати тестові завдання у зошиті на стор.11 -  Тема « Соціальна складова здоров’я»
26.03    прочитати параграф 22 (стор. 122 – 125), виконати завдання у зошиті на стор.46
02.04  прочитати параграф 22 (стор. 126-132), виконати завдання у зошиті – стор 47.

5 клас, 17.03 – 03.04  англійська мова:   вчити табличку неправильних дієслів в підручнику; написати твір,що я робив на карантині

5 клас,математика,  
16.03 Параграф 41 №1456,1457;
18.03 П. 41 №1465,1468,1471
20.03 П. 41 №1474,1473.; П.38-41, стор .(310-311)
25.03 П.42 №1495,1497,1499
27.03 П.42 №1509,1513,1516