Українська мова
Повторити про словосполучення та просте речення.

 Українська література
Контрольна робота
«За творчістю В. Дрозда, Ю. Винничука, В. Чемериса»
1. Люботинському князеві з повісті-казки Ю. Винничука потрібен був дракон, щоб
А знайти собі зятя                                     Б прославитися в битві з ним
В настрахати ворогів                                Г залучити туристів
2. Дракон Грицько з повісті-казки Ю. Винничука нагадував князівні при першій зустрічі
А квіточку                                                   Б сонечко
В бджілку                                                    Г метелика
3. Чого не робив Федько з повісті В. Чемериса «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання» для закоханого Вітьки?
А складав серенаду                                               Б давав списувати домашні завдання
В написав вірша до газети                                   Г добував гроші для кіно
4. Високий, худий, запальний, рвучкий. Це портретна характеристика героя повісті В. Чемериса
А Вітьки                                                       Б Федька
В Петра                                                        Г Грицька Причепи
5. Сватання до Галі Козачок у сюжеті повісті В. Чемериса є
А експозицією                                            Б зав’‎язкою
В кульмінаційним моментом                  Г розв’‎язкою
6. Найбільше кінь Шептало не любив
А їздити на базар, крутити колесо                                Б ходити з усіма кіньми на водопій
В возити важкі вантажі — дрова, цеглу                       Г битися, штовхатися біля кормушки
7. Дракон із повісті-казки Ю. Винничука, який з’‎явився біля Люботина, не влаштовував князя, тому що був
А одноголовим і маленьким                   Б надто страшним і сильним
В добрим, освіченим                                 Г іншої віри
8. Учителем дракона Грицька із повісті-казки Ю. Винничука був
А сам князь                                                 Б пустельник
В князівна Настасія                                               Г таємний радник князя Антось
9. Через дуель Вітьку з повісті В. Чемериса
А заарештували                                         Б вигнали зі школи
В покарали батьки                                    Г образила дівчина
10. Вітька з повісті В. Чемериса назвав Галю «зміюкою лукавою», бо вона
А розповіла усім дівчатам, що він у неї закохався                
Б запросила на побачення ще й Петра
В відверто посміялася з хлопця                                   
Г підкупила його секунданта Федька халвою
11. Маленький, товстий, флегматичний, смаглявий. Так описує В. Чемерис у повісті «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання»
А Вітьку                                                       Б Левонтія
В Федька                                                     Г Петра
12. Кінь Шептало з оповідання В. Дрозда пишався
А своєю силою, красою, незвичайністю
Б тим, що він був чемпіоном з бігу
В своїми предками — цирковими кіньми
Г тим, що його любив конюх і підгодовував смачненьким
13. Виконайте одне із завдань.
А Напишіть твір-роздум «Значення культури спілкування, перших почуттів підлітків у подальшій долі, в утвердженні себе як особистості в соціумі».
Б Придумайте інше закінчення історії дракона Грицька за умови, що він завчасно полетів із Люботина в інші краї.
В Напишіть невеликий твір «Актуальність твору Ю. Винничука «Місце для дракона» для сьогодення».
Г Уявіть зустріч друзів із повісті В. Чемериса «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання» через десять років та опишіть її. Пофантазуйте, не виходячи з логіки характерів, яким вони можуть стати.

Зарубіжна література
Контрольна робота з теми «Література ХХ – ХХІ століття. У пошуках себе і високого польоту»
  1. Однією з проблем, яку А. де Сент-Екзюпері порушує у казці-притчі «Маленький принц», є:
а) зображення навколишнього середовища                     
б) любов і відповідальність                           
 в) бездоглядність дітей
  1. Символічними у казці-притчі А.де Сент-Екзюпері «Маленький принц» є образи:
              а)жителів астероїдів           
              б)стіни, троянди, птахів       
              в)криниці, літака, пустелі
  1. Хто навчив товаришувати Маленького принца?
а) лис      б) троянда           в) льотчик
 
  1. Алегоричними образами повісті Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон» є:
а) рибальські човни         б) Джонатан                в) чайки
                       
  1. Визначте головну думку твору Р.Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон»:
а) в будь-яких випробуваннях ніхто тебе не підтримає         
б) місія кожного полягає в тому, щоб стати більш досконалим, люблячим          в) втрата батьків, зграї, не йти проти законів зграї.
  1. Для чого Джонатана покликали на велику Раду?
а) щоб він показав свою майстерність        
б) щоб назначити його Старійшиною Зграї     
в) щоб вигнати зі Зграї.
 Чому Буба відчуває себе самотньою у великій родині?
а) вона нікого не слухає, а робить те, що їй заманеться
б) кожен надто переймається власними проблемами.
в) у неї є гувернантка, яка переймається її вихованням.
  1. Що дуже болісно переживає Буба?
а) зраду найближчої подруги
б) байдужість хлопця, в якого закохана
в) від’їзд у відрядження тата.
  1. Чого бракує світу сучасних підлітків, за думкою Б.Космовської?
а) щирості однокласників    б) уваги батьків    в) свободи.
Виконайте одне із завдань
  1. Поміркуйте, чи хотів би я бути учнем чайки Джонатана Лівінгстона?
  2. Твір-мініатюра «Книжки сучасної літератури: які теми та проблеми мене цікавлять».
  3. Напишіть листа Маленькому принцові.
  4. Відгук на книгу, яка найбільше сподобалася.

26.05 Контрольна робота з історії України у 8 класі
Оберіть одну правильну відповідь
1.(0,5б) Позначте прізвище останнього кошового отамана Запорозької Січі.
А) І.Калашников;                       Б) А.Головатий;
В) П.Калнишевський;                Г) Т.Федорович.
2. .(0,5б) Позначте рік ліквідації російськими військами Запорозької (Нової) Січі.
А) 1734р;                                    Б) 1764р.;
В) 1774р.;                                   Г) 1775р.
3. .(0,5б) Позначте рік, коли Кирило Розумовський був обраний гетьманом
А) 1748р.;                                   Б) 1749р.;
В) 1750р.;                                   Г) 1751р
4. .(0,5б) Укажіть назву військово-адміністративної одиниці Нової Січі:
А) Округ;                                    Б) Земля;
В) Паланка;                                 Г) Полк.
5. .(0,5б) В якому році Катерина 2 видала указ про закріпачення селян:
А) 1783р.;                                   Б) 1784р;
В) 1785р.;                                   Г) 1786р
6. .(0,5б) Приєднання Росією Криму, ліквідація Кримського ханства:
А) 1780р.;                                   Б) 1782р.;
В) 1873р.;                                   Г) 1785р.
7. .(0,5б) У 18 ст. було здійснено поділ Речі Посполитої:
А) Один;                                     Б) Два;
В) Три;                                        Г) Чотири.
8. .(0,5б) У 18 ст. була охоплена гайдамацьким рухам:
А) Правобережна Україна;        Б) Лівобережна Україна;
В) Галичина;                               Г) Запорожжя.
9.(2б) Поясніть значення понять і термінів: «гайдамаки», «опришки», «Чорноморська Січ», «закріпачення».

Українська мова
Контрольна робота
Вправи 386, 387
Українська література
Дочитати повість В.Чемериса «Вітька+Галька, або Повість про перше кохання»
Зарубіжна література
Барбара Космовська «Буба: мертвий сезон»  Прочитати с.279 – 284.

Англійська мова - 14.05.стр.221-223
14.05.стр.224-226
15.05.стр.227-231 усно
21.05.стр.233-236 усно читати і перекладати
21.05.стр.237 письмово.
22.05.стр.238-239.усно.
28.05.стр.240.усно.
28.05.повторення правил стр.241.
29.05.повторення

Алгебра - 13.05.дом.с.р.#6 #1-11 стр.219-221
18.05.#994.100
22.05.#1-11 стр.231.
25.05.#1018.1021.
29.05.#1029.1030.

Геометрія13.05.дом.с.р.#5.#1-11.стр.181-183
15.05.#1-5.#347.365.375.
20.05.#6-10.#391.400.413.
22.05.€1-9 стр.187.к.р.
27.05.#12-15.#595.611.
29.05.#627

Фізика -  15.05.€39.#1-5.
18.05.стр.171.усно.
22.05.стр.171-175. Усно.
25.05.тест.1,2,стр.176-177.
29.05.повторення.

 Українська мова
13.05 Опрацювати § 34 Вправи347 (усно), 349,352
14.05 Опрацювати §36 Вправи 371 (усно) , 373, 379, 381.
Українська література
Опрацювати біографію В.Чемериса. Гумористична повість «Вітька+Галька, або Повість про перше кохання» - читати.
Зарубіжна література
Барбара Космовська «Буба: мертвий сезон» Опрацювати с.270-274 Прочитати с.275 – 278.

  Всесвітня  історія 19.05 опрацювати п.31 – 33( Виписати чим прославились країни  Індія і Японія .) прислати на вайбер т. 0967042026 І                                                                                                          Історія України 19.04.орацювати п.35 -36 ( виконати завдання  5 с 243 .) прислати на вайбер т. 0967042026
Мистецтво 19.05. опрацювати  тему 33 ( Скласти презентацію про Т.Г. Шевченка.)

   
tanavasilchuk1966@ukr.net  - пошта;  телефон  - 0-97-84-95-427        
Біологія
14. 05   тестові завдання на стор 170-171 виконати, відповіді на пошту вислати         
18.05 прочитати параграфи 51,52  .пит.3,6,10 письмово, відповіді на пошту відправити
21.05 прочитати параграфи  55- 57
25.05 тести на стор 204 -205, відповіді на пошту вислати         
Хімія 
12. 05 практична робота №1«дослідження властивостей основних класів неорганічних речовин» переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=YzhPPFSd-dE. Висновок відправити на пошту 
18.05  Опрацювати параграф 42, вправа 5,7 стор 231 
19.05  практична робота №2   «розв’язування експериментальних задач»  відправити на пошту  https://www.youtube.com/watch?v=dZBotta8IM0.висновок
25.05  контрольна робота,відповіді на пошту 
Основні класи неорганічних речовин
І-ІІ рівень. Виберіть правильний варіант відповіді
  1. Вкажіть складові частини солей:
а) атом металу та гідроксогрупа;
б) Гідроген та кислотний залишок;
в) атоми металу і кислотного залишку;
г) два елементи, один з яких - Оксиген.
Виберіть частинку, що входить до складу основи:
а) SO32 -; б) Mg2 +; в) NO2; г) N2O.
Вкажіть формулу сульфатної кислоти:
а) Н2SO3; б) Н2SO4; в) Н2S; г) Н2SіO3.
Вкажіть формулу амфотерного оксиду:
а) Nа2O2; б) MgO; в) ZnO;  г) BаO.
  1. Вкажіть формулу основного оксиду:
а) BаO; б) J2O7; в) СаO;  г)Mn O4.
Вкажіть тип реакції: 2Li+ H2O →2LiOH + H2↑:
а) обміну;   б) розкладу; в) сполучення; г) заміщення.
  1. Вкажіть валентність кислотного залишку в Н2SіO3:
а) І;  б) II;  в) III;  г) IV.
Виберіть формулу оксиду неметалу, що утворює Nа2CO3:
а) CO;  б) Nа2O2;  в) Nа2O;  г) CO2.
Вкажіть значення відносної молекулярної маси магній нітрату:
а) 148 г/моль;  б) 74 г/моль;  в) 142 г/моль;  г) 91 г/моль.
 Обчисліть кількість речовини лугу, що взаємодіє з 6 моль алюміній хлориду: АlCl+ 3NаOH →АlOH+ 3NаCl:
а) 18 моль;   б) 16 моль;   в) 12 моль;   г) 3 моль.
ІІІ рівень.
У завданнях 11-12 виберіть усі правильні варіанти відповідей.
  1.  Вкажіть властивості, характерні для кальцій карбонату:
а) рідина;     б) тверда речовина;   в) безбарвний газ;
г) білого кольору;    д) розчинний у воді;   е) малорозчинний у воді.
Вкажіть групи, що складаються з формул амфотерних оксидів:
а) CsO, K2O, SrO;       б) АL2O3, ZnO, Fe2O3;   в) SnO, BeO, CrO; 
г) BeO, Cr2O3, ZnO; д) CO, NO, SiO;       е) CrO2 , CrO3, Cr2O3, CrO.
 Встановіть відповідність між формулами сполук та їх назвами:
а) Н2SO3;                        1. Сульфатна кислота; 
б) MgJ;                          2. Сульфітна кислота;
в) Н2S;                           3. Силікатна кислота;
г) Н2SіO3.                       4. Сульфідна кислота;
                                       5. Маґній йодид.
___________________________________________________________
IV рівень
 14. Здійсніть перетворення за схемою: СаCO3→ СаO→ СаSiO3.
 
15. Обчисліть масу основи, що утвориться при взаємодії  купрум(ІІ) броміду з натрій гідроксидом масою 60 грам.
  Основи здоров’я
12.05  переглянути відео за посиланням на стор178
 19.05 самостійна робота по темі:«Безпека в побуті й навколишньому середовищі. » відповіді на пошту
 
1. Вибрати складові моделі безпечного дорожнього середовища (трикутника безпеки): а) транспортний засіб; б) дорога; в) регулювальник; г) людина як учасник дорожнього руху.
2. Вибрати приклади зниження дії чинників ризику ДТП: а) навчання дітей; б) організація інформаційних компаній; контроль експлуатаційного стану парку транспортних засобів; в) виявлення ділянок концентрації і зниження ризиків ДТП.
3. Вибери джерела і види атмосферного забруднення: а) пестициди; б) транспорт; в) меліорація; г) аварії на АЕС; д) пожежі, спалювання сміття; е) населені пункти; є) промислові підприємства.
4. З 14 років ти маєш право: а) їздити на автомобілі; б) їздити дорогою на велосипеді; в) бути водієм гужового транспорту.
5. Співробітники поліції при затриманні неповнолітніх мають право: а) провести обшук і зареєструвати затримання; б) повідомити батьків чи опікунів про затримання; в) перевірити документи; г) затримати і доправити у відділення поліції для встановлення особи чи за підозрою; д) відпустити через 3 години, якщо за тобою немає серйозної провини.
6. Кібербулінг – це: а) заволодіння чужим майном; б) сайти, що містять інформацію, яка є загрозою для здоров’я; в) агресивні дії з метою дошкулити, нашкодити, принизити гідність людини з використанням інформаційно-комунікаційних засобів; г) дії зловмисників у мережі Інтернет, спрямовані на розбещення дітей і використання їх із сексуальною метою.
 
Українська мова
06.05 – 07.05 Письмовий твір-опис пам’ятки історії й культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (з використанням відокремлених означень та обставин) т. 10 Вправи 433, 434, 435.
   Українська література
Виконати письмово завдання на с. 278
Реферат-повідомлення на тему «Поети-земляки»
   Зарубіжна література
Річард Бах прочитати на с. 265. «Чайка Джонатана Лівінгстона» - прочитати с. 266-269
Творче завдання на с.269

8 кл. .  історія України 12.05. опрацювати п. 35 Переглянути відео за посиланням:      https://www.youtube.com/watch?v=PTP6DbVAE_8&list=PLv6ufBUWdRi3a99-jLH5Z5adiwYVv16jD&index=19         (Культура України др. пол. XVII - XVIII ст.  )
Прочитати. Заповнити таблицю:
Галузь культури Діяч Досягнення
     
Таблицю прислати на вайбер т. 0967042026
         8 кл. всесвітня історія опрацювати п.30 ( Виконати практичну роботу : «Повсякденне життя  Західної  Європи в 18 ст.»   
8кл. мистецтво 12.05 опрацювати тему 32 ( Підготувати повідомлення про фрагмент одного з українських обрядів.) т. 0967042026


8 клас
Українська мова
29.04 Опрацювати §35 Вправи 358, 361, 363
30.04 Повторити §35 Вправи 366, 368,370
 
Українська література
Ю. Винничук «Місце для дракона» Прочитати с.270-275. Виконати завдання на с. 276 (1,2)
 
Зарубіжна література
Контрольний твір за казкою-притчею Антуана де Сент-Екзюпері «Маленький принц»
Відповіді надіслати на адресу ShelestNataliy@i.ua т. 0964929681, 329208
Дивитися відео уроки.

Геометрія 8 клас
29.04.₴22_23.#978.979.983.989.
06.05.₴24.25;#992.993.999.
08.05.₴26;#1003.1004.1005.
Алгебра
27.04.₴23;#863.867.863.
04.05.₴26#966.968
08.05.;₴26;#967.971.
Фізика
 27.04.₴37.#286.295.
04.05.₴38#296.303.
08.05.₴37.38.#304.305.306.

Англійська мова
30.04.стр.200-204.
30.04.стр.205-206
07.05.стр.207-210.
07.05.стр.211-215.
08.05.стр.стр.216-218 усно всі вправи.
 
Завдання з історії 8 кл.
8 клас історія України 14.04 опрацювати п.30 письмово виконати завдання 6 с.204 сфотографувати і прислати на вайбер т.0967042026
21.04 опрацювати п.31(виконати письмово завдання 4 там багато запитань с.212.)                      
 .28.04.. опрацювати   п. 32--33   ( Виписати причини зруйнування Запорозької Січі.           Відповісти на запитання  :  Яку роль для України відіграла російсько- турецька  війна  другої половини 18 ст. ? ) відправивши на вайбер т. 0967042026
https://www.youtube.com/watch?v=6jU-hBkbStg
 
05.04 опрацювати п. 34 переглянути відео   
Виконати тести:
 
1. У другій половині ХVІІІ ст. російський царизм
А. Підтримував автономію українських земель
Б.  Погодився з незалежністю Гетьманщини
В. Не впроваджував ніяких змін
Г. Посилив наступ на автономію українських земель
2. Повстання Коліївщина відбулося в
            А.1734 р.  
Б.1750 р.
В.1772 р.
Г. 1768 р.
3. Що стало приводом до повстання  Коліївщини?
1.          Ліквідація Гетьманщини
2.          Початок війни Речі Посполитої з Туреччиною
3.          Діяльність Барської конфедерації
4.          Убивство польського короля заколотниками
4.  Як ще називали «коліїв»?
А. Гайдамаки
Б. Гайдуки
Г. Голота
Д. Дейнеки
5.     Барська конфедерація
А. Збирала гроші для створення загонів гайдамаків
Б. Запросила російські війська для придушення  повстання
В. Організувала обговорення нової української  Конституції
Г. Силою примушувала православних переходити в  іншу віру   
6. Рух гайдамаків у ХVІІІ ст. охопив
А. Правобережну Україну
Б. Лівобережну Україну
В. Слобожанщину
Г. Галичину, Буковину, Закарпаття
Запитання 7
7.Гайдамаки
А. Виступали за створення земельного банку
Б. Пропагували будівництво
 
8 кл. всесв. Іст 14 .04 .опрацювати п 23 (виписати причини і наслідки промислового перевороту). Завдання сфотографувати і відправити на вайбер за тел.. 0967042026
21.04 опрацювати  п.  25 (Виконати письмово завдання 5 с. 198.) всі  письмові завдання відправляти на вайбер т. 0967042026
28.04  опрацювати  п.26 (Скласти таблицю внутрішня і зовнішня політика Катерини ІІ. ) Письмове завдання  відправляти на вайбер.
05.05.опрацювати п.27—28. (виконайте завдання 6 і 7 с.214 .Працюємо в парах.)
8 кл. мистецтво 14.04 і 21.04 опрацювати с.156 -163 (прослухати твори запропоновані в підручнику.)
28 .4 і 05.04 прочитати п. 30 -31 (відшукайте інформацію про художників які присвячували свої твори тематиці українського козацтва.)

8 клас        
tanavasilchuk1966@ukr.net  - пошта;  телефон  - 0-97-84-95-427        
Біологія
27. 04   Опрацювати параграф 46, дати відповідь на питання 4,6           
30.04 виконати лабораторне дослідження №12 стор.222. висновок відправте на пошту
04.05 прочитати параграф 47. Відповісти на питання 4 – 7 усно.
07.05 Опрацювати параграф 48             
Хімія 
27. 04 Опрацювати параграф 39, вправа 6, 7б стор 216             
28.04  Опрацювати параграфи  40 – 41, вправа 9,10 стор 222 
04.05  вправи 3,5 стор 226.            05.05  вправа 6 стор 226
Основи здоров’я
28.04 прочитати параграф 27, у зошиті завдання  до параграфа виконати
05.05 прочитати параграф 28 у зошиті виконати завдання до параграфа

Українська мова
22.04 Опрацювати §32 Вправи 317, 320, 327
23.04 Опрацювати § 33 Вправи 336, 338, 344
Українська література
Ю. Винничук «Місце для дракона» Прочитати с. 263-269. У робочому зошиті виконати завдання 4 на с. 270
Зарубіжна література
Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц» Опрацювати біографію, прочитати твір

  Англійська мова
02.04.стр.182 нові слова.текст читати.
03.04.стр.183.нові слова.впр.2.3
03.04.стр.184.правило.впр.4,5.
16.04.стр.185.всі вправи.
17.04.стр.186текст читати
17.04.стр.189нові слова вчити.впр.2 усно.
23.04.стр.191.граматика.впр.1письм.
24.04.стр.192.письм.всі вправи.
24.04.стр.193 всі вправи письмово
 
8 клас
Українська мова
15.04 Контрольна робота «Синтаксис. Пунктуація»
          У підручнику с.140 Вправа 309 (Сфотографувати і надіслати на адресу ShelestNataliy@i.ua)
16.04 Опрацювати §31 Вправи 312, 313
 
Українська література
Юрій Винничук «Місце для дракона» Опрацювати с. 257 – 262. У зошит виконати завдання 3, 8 на с. 262
 
Зарубіжна література
Контрольна робота «Бароко. Класицизм»
1. Термін «класицизм» походить від латинського «classicus» і означає:
а) оригінальний;                   б) високий;
в) зразковий;                         г) складний.
2. Позначте хронологічні рамки доби бароко:
а) ХІІІ – ХV ст..                   б) ХV – ХVІ ст..
в) ХVІ – ХVІІІ ст..              г) ХVІІ – ХІХ ст.
3. Укажіть країну у якій виник класицизм:
а) Англія                    б) Франція
в) Італія                     г) Іспанія
4. Укажіть зайве правило творення драматичних творів доби класицизму:
а) єдність дії;                         б) єдність характерів;
в) єдність місця;                   г) єдність часу.
5. Укажіть значення слова barocco:
а) філософський, мудрий;               б) дивний, взірцевий;
в) приємний, ласкавий;                  г) вигадливий, химерний
6. Встановіть основні риси бароко як літературного напрямку та  найяскравіших представників.
7. Вкажіть основні риси класицизму як літературного напряму та найяскравіших представників.
8. Твір-мініатюра (2 питання на вибір)
1. Над чим мене змусила замислити барокова поезія (на прикладі прочитаних творів)?
2. Чому сцени навчання пана Журдена викликають сміх?
3. У чому я вбачаю актуальність твору Мольєра «Міщанин-шляхтич»?
4. Яким я уявляю героя барокової поезії (на прикладі прочитаних творів)
5. Чому граф Дорант «дружив» з паном Журденом? Який зиск він мав із цієї дружби?
(Сфотографувати і надіслати на адресу ShelestNataliy@i.ua)
Дивитися відео уроки на You Tube каналі
 
Геометрія 8 клас
01.04 $25 №910,912,915  $- це параграф
03.04 $25 №916,918.920
15.04 $25 №923,925
17.04 $26 №941,943,945
22.04 $26 №947,950
24.04.$25-26 №951,953
 
Алгебра 8 клас
30.03. $24 №891,892,894
03.04  $24 №897,902,907
13.04  $25 №932
17.04  $25 №934,936
24.04  $25 №940,944,953
 
Фізика 8 клас
03.04  $35,
13.04  $36
17.04  $35,36 №273,274
24.04  $35,36 №279,280,281
 
Біологія
 Сфотографувати відповіді  на запитання на стор.148 -149 і відправити на пошту tanavasilchuk1966@ukr.net   13.04
13. 04  вивчаємо тему : Вища нервова діяльність. Опрацювати параграф 43.визначити тип власного темпераменту,виконавши дослідницький практикум №5 на стор.222. висновок відправте на пошту   14.04.
16.04 прочитати параграф 44,відповісти на питання1,3,5 усно;виконати лабораторне дослідження №11 стор.220. висновок відправте на пошту 17.04.
  
23.04 прочитати параграф 46. Відповісти на питання 4, 6 усно.
Хімія 
13. 04 виконати контрольну роботу, відповіді сфотографувати і відправити на пошту tanavasilchuk1966@ukr.net   13.04
14.04  опрацювати параграф 37 вик. вправи №1,8 стор.206
21.04 прочитати параграф 38, переглянути у ютубі лабораторний дослід №7 ,виконати вправи № 7, 10б.стор.212, відповіді відправте на пошту.
Основи здоровя
14.04 прочитати параграф 24, у зошиті завдання на стор.66  - 67виконати
21.04 прочитати параграф 25, виконати завдання у зошиті на стор.69.

Варіант –  Хімія - Самостійна робота
І рівень
1. Виберіть з даного переліку основні оксиди:
а) K2Oб) SiO2в) CaOг)I2O5
2. Виберіть з даного переліку кислоти та кислотні оксиди:
а) H2S б) Na2O  в) H3PO4   г)CrO   д) NO2
3. Визначте метал, що утворює розчинну у воді основу:
а) Літій б) Цинк в) Ферум   г)Станум
ІІ рівень
4. Основи – це…
5. Реакції сполучення – це …
6. Напишіть 4 формули оксигеновмісних кислот та назвіть їх.
ІІІ рівень
7. Закінчити рівняння реакцій та розставити коефіцієнти:
P2O5+H2O=
H2SO4+Ba(OH)2=
NaOH+CuSO4=
8. Здійснити перетворення:
K2O→KOH→K2CO3→CO2
IV рівень
9. На суміш порошків магнію з купрум(ІІ) оксидом масою 15,2 г подіяли сульфатною кислотою. Виділився газ об’ємом 6,72 л. Обчисліть маси та кількості вихідних речовин.
 











Алгебра  12-18.03 §22-23 – опрацювати
ДСР-5 і завдання для перевірки знань
С. 196-197-198.